Първоначално публикувано от Niki96
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за 166/GTV
Collapse
X
-
Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
Opel Astra J
ex:
Alfa Romeo 164 2.5TD
Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
Alfa Romeo 164 2.0T.S.
-
Боби май е единственият, който е сцепил от каране въпросният двигател, и мисля, че само неговото мнение може да е меродавно.
Аз съм карал V6 Turbo в GTV, и ми направи впечатление, че тръгва прекалено късно, над 4700об, но там е с инжекцион МЛ4.1.
Бих избрал 166 - с новият инжекцион, и много по-достъпен за обслужване двигател, в много по-голям кош.1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon
Comment
-
Първоначално публикувано от Trenkata Покажи съобщениеМи я сподели как го правиш този разход аз имам Крома 1.9 мултиджет 150кс. и под 10 разход градско няма шанс.
Боби а проблеми имал ли си със съединителя ? И като цяло с демпфер ли е или твърд?Last edited by Niki96; d.m.y г., 03:26.
Comment
-
До колкото съм запознат задното окачване на Gtv и 166 е едно и също - мултилинк.
Двата автомобила нямат нищо общо, освен въпросният двигател. Като при 166 е модернизиран с по-добра електроника и 6 степенна скоростна кутия.
Аз бих те насочил да търсиш 2.5 или 3.0 в 166, които са 24 клапанови мотори и нямат нищо общо със 164ката на дядо ти, както и V6 turbo-то.Now: 156 2.5 V6 24V
Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.
Comment
-
Аз също съм с ремап,премахнати ЕГР,вихрови клапи и ДПФ благодарение на което колата върви много приятно и да със скоростна кутия от Опел са Кромите.Като килограми Кромата е 5кг.по лека от 159.166 3.0 V6 226кс и 155 1.7TS 115кс-евридейката.
Comment
-
Когато взех колата съединителя и беше много твърд и го смених с нов. Не съм имал друг проблем с него или с маховика. Демпферен е , но на бензинов двигател и то V6 едва ли някога ще имаш проблем с маховика.Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
Opel Astra J
ex:
Alfa Romeo 164 2.5TD
Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
Alfa Romeo 164 2.0T.S.
Comment
-
Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщениеДо колкото съм запознат задното окачване на Gtv и 166 е едно и също - мултилинк.
Двата автомобила нямат нищо общо, освен въпросният двигател. Като при 166 е модернизиран с по-добра електроника и 6 степенна скоростна кутия.
Аз бих те насочил да търсиш 2.5 или 3.0 в 166, които са 24 клапанови мотори и нямат нищо общо със 164ката на дядо ти, както и V6 turbo-то.
GTV e с отделни амортисьор и пружина, 166 е на макферсони.
GTV e с два стоманени долни носача, 166 с един огромен, алуминиев.
Нищо общо като конструкция.
GTV
166
1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon
Comment
-
Първоначално публикувано от Scrapera Покажи съобщениеОкачването не е едно и също, а направо няма нищо общо.
GTV e с отделни амортисьор и пружина, 166 е на макферсони.
GTV e с два стоманени долни носача, 166 с един огромен, алуминиев.
Нищо общо като конструкция.
GTV
166
Now: 156 2.5 V6 24V
Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.
Comment
-
Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщениеБлагодаря за разяснението.
Comment
-
И 2.0 турбо както е писал Боби и 2.5 и 3.0 стават да се газицицират и то перфектно, разликата в разхода между 2.5 и 3.0 е минимална,а 3.0 е по приятен за каране,абе както казва мечо Пух, колкото повече,толкова повече.166 3.0 V6 226кс и 155 1.7TS 115кс-евридейката.
Comment
-
За носачите вече имаш опции: рециклират се, полиуретан и нови на всякакви цени. Мултилинка си е много хубав кокал за каране. Моторите са здрави стига да се обслужват. Боли такса включване: данък в моята община 205лв (което е малко), застраховка 315лв, винетка 97, преглед 30-40.Last edited by smc; d.m.y г., 08:50.Alfa Romeo 166 3.2TI
Comment
-
Първоначално публикувано от Niki96 Покажи съобщениеУжас значи ... като чуя или видя алуминиеви кокали .. нищо лично просто съм имал преживявания с една А4-ка , ама си ги реших .. е добре де като вървеж и динамика 2.5 мотора как се усеща? И 190 коня ли е ? Идва ми и една друга интимна мисъл в главата а тя е газов инжекцион?! Съвместим ли е с v6 2.5 ? Много нещо ме отказахте от турбо мотора .. я споделете повече за 2.5 .. защото тройката много ми се вижда на моята “голяма “ заплата .. какви са болежкитв ?
Справка - цената на ангренажа, както и трудът по смяната му (не е е стандартните 120-150лв).
После виж колко масло събира, а накрая колко струва г.и. за 6 цилиндъра, и прочие.
На V6 12V (turbo) ангренажът е доста по-лесен и евтин.1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon
Comment
-
2.5 мотора е много приятен за потентна ежедневка, която да се кара по-спокойно.
Карал съм такава 156ца и върви много добре, но е по-спокоен. Има малко общо с 3.0 като вървеж, освен звука (по мое субективно усещане).
Не реагира толкова агресивно и не се "разтяга" толкова леко както 3.0.
Разликата би се усетила най-добре в едно и също купе, а те са слагани рамо до рамо само в 166.
Ако искаш да получиш стабилен вървеж и усещане от 2.5, ще трябва да го държиш в по-високи обороти и да работиш повече със скоростния лост.
При 3.0 удоволствието е достъпно при по-широк диапазон обороти.
С оглед на май еднаквите разходи на експлоатация поддръжка на 2.5 и 3.0, изборът е ясен.
Като цяло, всяко едно от Арезетата ще кефи и задоволството е гарантирано.
Най-запазената бройка бих избрал, като че ли.
П.П. Я стига с тия дизели. Човека пита за V6 мотор.
Comment
-
Първоначално публикувано от Speeder Покажи съобщение2.5 мотора е много приятен за потентна ежедневка, която да се кара по-спокойно.
Карал съм такава 156ца и върви много добре, но е по-спокоен. Има малко общо с 3.0 като вървеж, освен звука (по мое субективно усещане).
Не реагира толкова агресивно и не се "разтяга" толкова леко както 3.0.
Разликата би се усетила най-добре в едно и също купе, а те са слагани рамо до рамо само в 166.
Ако искаш да получиш стабилен вървеж и усещане от 2.5, ще трябва да го държиш в по-високи обороти и да работиш повече със скоростния лост.
При 3.0 удоволствието е достъпно при по-широк диапазон обороти.
С оглед на май еднаквите разходи на експлоатация поддръжка на 2.5 и 3.0, изборът е ясен.
Като цяло, всяко едно от Арезетата ще кефи и задоволството е гарантирано.
Най-запазената бройка бих избрал, като че ли.
П.П. Я стига с тия дизели. Човека пита за V6 мотор.
Comment
-
Ако ти се струва, че 159 1.9 150 с чип върви на пустиняк, то ако направиш една първа,втора,трета на една 166 3.0, направо ще се откажеш от 159 с клетвена декларация.
166 3.0 върви перфектно още от старт, та до 230. Без задъхване при потегляне. Въпросната 159 хич не и се върви на първа втора, а след 210 я няма никаква.1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon
Comment
Comment