Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за 166/GTV

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Niki96 Покажи съобщение
    Днес разгледах обявите , спрял съм се на v6 2-ка турбо .. но не мога да преценя каква кола да взема 166 или GTV.. като цяло каква е разликата между двете коли като окачване и коя е с по-издържливо окачване спрямо моето агресивно каране .. има ли разлика в скоростните кутии на GTV и 166 защото никъде не намерих информация за това какво масло използва този двигател и колко литра навсякъде пишат 10 на 60 около 4.2 литра но не мисля че V образен двигател ще се чувства добре с толко малко масло и най-важното къде са слабите места на тези двигатели и лесни/удобни ли са за ремонт ? Извинявам се много ако не съм оцелил раздела ...
    В тази тема http://clubalfaromeo.com/forum/showt...65#post1555365 ще видиш всичко което съм правил по колата с цени за почти 160000км. В момента е на 304000. 99% от тези 160000 са изминати на газ. Никакъв проблем с мотора за тези километри заради газовата. Мотора има проблем с износване на повдигачите и лагрите на коляновия вал ако се ползва скапано масло и не се сменя на време. Аз ползвам 10/60 Валволин за лятото и 5/50 Валволин за зимата. От скоро карам на бензин и разхода градско в София в момента е около 14/100. Пролет и есен когато е големия трафик и задръствания стига до 17/100. Извън града спокойто каране е около 8/100. Магистрала при 120-130 около 9-10/100. В никакъв случай не е тромава колата. Ангренажния компрект представлява един обтегач и ремък. Обща цена от 160лв. За мен това е най-подходящия двигател за 166 от бензиновите.
    Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
    Opel Astra J
    ex:
    Alfa Romeo 164 2.5TD
    Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
    Alfa Romeo 164 2.0T.S.

    Comment


    • #17
      Боби май е единственият, който е сцепил от каране въпросният двигател, и мисля, че само неговото мнение може да е меродавно.
      Аз съм карал V6 Turbo в GTV, и ми направи впечатление, че тръгва прекалено късно, над 4700об, но там е с инжекцион МЛ4.1.
      Бих избрал 166 - с новият инжекцион, и много по-достъпен за обслужване двигател, в много по-голям кош.
      1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Trenkata Покажи съобщение
        Ми я сподели как го правиш този разход аз имам Крома 1.9 мултиджет 150кс. и под 10 разход градско няма шанс.
        С дребен ремап съм , също премахнат ЕГР и някакъв уж “специален” въздушен филтър на Male с някаква уж “олекотена” хартия ... като цяло извън града при 2100 на 6-та я закрепвам с 5.2/5.5 зависи от вятър пътна настилка .. гумите винаги са на 2.3 атмосфери свалени са от 205/55 на 205/50 ... отделно профилактично през 1/2 реЗервоара я подхранвам с добавка на Bardahl ... и като цяло това .. а кроната не е ли по тежка от 159-ката и скоростната кутия м32 ли е ?
        Боби а проблеми имал ли си със съединителя ? И като цяло с демпфер ли е или твърд?
        Last edited by Niki96; d.m.y г., 03:26.

        Comment


        • #19
          До колкото съм запознат задното окачване на Gtv и 166 е едно и също - мултилинк.
          Двата автомобила нямат нищо общо, освен въпросният двигател. Като при 166 е модернизиран с по-добра електроника и 6 степенна скоростна кутия.

          Аз бих те насочил да търсиш 2.5 или 3.0 в 166, които са 24 клапанови мотори и нямат нищо общо със 164ката на дядо ти, както и V6 turbo-то.
          Now: 156 2.5 V6 24V
          Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

          Comment


          • #20
            Аз също съм с ремап,премахнати ЕГР,вихрови клапи и ДПФ благодарение на което колата върви много приятно и да със скоростна кутия от Опел са Кромите.Като килограми Кромата е 5кг.по лека от 159.
            166 3.0 V6 226кс и 155 1.7TS 115кс-евридейката.

            Comment


            • #21
              Когато взех колата съединителя и беше много твърд и го смених с нов. Не съм имал друг проблем с него или с маховика. Демпферен е , но на бензинов двигател и то V6 едва ли някога ще имаш проблем с маховика.
              Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
              Opel Astra J
              ex:
              Alfa Romeo 164 2.5TD
              Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
              Alfa Romeo 164 2.0T.S.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
                До колкото съм запознат задното окачване на Gtv и 166 е едно и също - мултилинк.
                Двата автомобила нямат нищо общо, освен въпросният двигател. Като при 166 е модернизиран с по-добра електроника и 6 степенна скоростна кутия.

                Аз бих те насочил да търсиш 2.5 или 3.0 в 166, които са 24 клапанови мотори и нямат нищо общо със 164ката на дядо ти, както и V6 turbo-то.
                Окачването не е едно и също, а направо няма нищо общо.
                GTV e с отделни амортисьор и пружина, 166 е на макферсони.
                GTV e с два стоманени долни носача, 166 с един огромен, алуминиев.
                Нищо общо като конструкция.

                GTV


                166
                1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Scrapera Покажи съобщение
                  Окачването не е едно и също, а направо няма нищо общо.
                  GTV e с отделни амортисьор и пружина, 166 е на макферсони.
                  GTV e с два стоманени долни носача, 166 с един огромен, алуминиев.
                  Нищо общо като конструкция.

                  GTV


                  166
                  Благодаря за разяснението.
                  Now: 156 2.5 V6 24V
                  Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
                    Благодаря за разяснението.
                    Ужас значи ... като чуя или видя алуминиеви кокали .. нищо лично просто съм имал преживявания с една А4-ка , ама си ги реших .. е добре де като вървеж и динамика 2.5 мотора как се усеща? И 190 коня ли е ? Идва ми и една друга интимна мисъл в главата а тя е газов инжекцион?! Съвместим ли е с v6 2.5 ? Много нещо ме отказахте от турбо мотора .. я споделете повече за 2.5 .. защото тройката много ми се вижда на моята “голяма “ заплата .. какви са болежкитв ?

                    Comment


                    • #25
                      И 2.0 турбо както е писал Боби и 2.5 и 3.0 стават да се газицицират и то перфектно, разликата в разхода между 2.5 и 3.0 е минимална,а 3.0 е по приятен за каране,абе както казва мечо Пух, колкото повече,толкова повече.
                      166 3.0 V6 226кс и 155 1.7TS 115кс-евридейката.

                      Comment


                      • #26
                        За носачите вече имаш опции: рециклират се, полиуретан и нови на всякакви цени. Мултилинка си е много хубав кокал за каране. Моторите са здрави стига да се обслужват. Боли такса включване: данък в моята община 205лв (което е малко), застраховка 315лв, винетка 97, преглед 30-40.
                        Last edited by smc; d.m.y г., 08:50.
                        Alfa Romeo 166 3.2TI

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Niki96 Покажи съобщение
                          Ужас значи ... като чуя или видя алуминиеви кокали .. нищо лично просто съм имал преживявания с една А4-ка , ама си ги реших .. е добре де като вървеж и динамика 2.5 мотора как се усеща? И 190 коня ли е ? Идва ми и една друга интимна мисъл в главата а тя е газов инжекцион?! Съвместим ли е с v6 2.5 ? Много нещо ме отказахте от турбо мотора .. я споделете повече за 2.5 .. защото тройката много ми се вижда на моята “голяма “ заплата .. какви са болежкитв ?
                          Ако ти е малка заплатата в никакъв случай не си купувай V6 24V.
                          Справка - цената на ангренажа, както и трудът по смяната му (не е е стандартните 120-150лв).
                          После виж колко масло събира, а накрая колко струва г.и. за 6 цилиндъра, и прочие.
                          На V6 12V (turbo) ангренажът е доста по-лесен и евтин.
                          1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                          Comment


                          • #28
                            2.5 мотора е много приятен за потентна ежедневка, която да се кара по-спокойно.
                            Карал съм такава 156ца и върви много добре, но е по-спокоен. Има малко общо с 3.0 като вървеж, освен звука (по мое субективно усещане).
                            Не реагира толкова агресивно и не се "разтяга" толкова леко както 3.0.
                            Разликата би се усетила най-добре в едно и също купе, а те са слагани рамо до рамо само в 166.

                            Ако искаш да получиш стабилен вървеж и усещане от 2.5, ще трябва да го държиш в по-високи обороти и да работиш повече със скоростния лост.
                            При 3.0 удоволствието е достъпно при по-широк диапазон обороти.

                            С оглед на май еднаквите разходи на експлоатация поддръжка на 2.5 и 3.0, изборът е ясен.

                            Като цяло, всяко едно от Арезетата ще кефи и задоволството е гарантирано.
                            Най-запазената бройка бих избрал, като че ли.

                            П.П. Я стига с тия дизели. Човека пита за V6 мотор.
                            145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                            www.ClassicCar-bg.com

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Speeder Покажи съобщение
                              2.5 мотора е много приятен за потентна ежедневка, която да се кара по-спокойно.
                              Карал съм такава 156ца и върви много добре, но е по-спокоен. Има малко общо с 3.0 като вървеж, освен звука (по мое субективно усещане).
                              Не реагира толкова агресивно и не се "разтяга" толкова леко както 3.0.
                              Разликата би се усетила най-добре в едно и също купе, а те са слагани рамо до рамо само в 166.

                              Ако искаш да получиш стабилен вървеж и усещане от 2.5, ще трябва да го държиш в по-високи обороти и да работиш повече със скоростния лост.
                              При 3.0 удоволствието е достъпно при по-широк диапазон обороти.

                              С оглед на май еднаквите разходи на експлоатация поддръжка на 2.5 и 3.0, изборът е ясен.

                              Като цяло, всяко едно от Арезетата ще кефи и задоволството е гарантирано.
                              Най-запазената бройка бих избрал, като че ли.

                              П.П. Я стига с тия дизели. Човека пита за V6 мотор.
                              След 2 дни ще ходя на оглед на една GTV .. като цяло да , имам вече дизел върви на “пустиняк” но при тези цени на дизела повече я карам само като си ходя до родния град , защото на дълго мирише нафтата .. но ми става неудобно за къси разстояния да искам пасата на бащата (понеже е на гас) и искам втора количка .. пък кой знае може да продам и 159 -ката ако намеря запазен автомобил със съответния мотор ..

                              Comment


                              • #30
                                Ако ти се струва, че 159 1.9 150 с чип върви на пустиняк, то ако направиш една първа,втора,трета на една 166 3.0, направо ще се откажеш от 159 с клетвена декларация.
                                166 3.0 върви перфектно още от старт, та до 230. Без задъхване при потегляне. Въпросната 159 хич не и се върви на първа втора, а след 210 я няма никаква.
                                1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                                Comment

                                Working...
                                X